czwartek, 3 października 2019

Cześć!
Jesteśmy Aleksandra i Laura. Uczęszczamy do klasy pierwszej szkoły średniej, dokładnie na profilu społecznym. Ja, Ola - jestem dosyć wysoką piętnastolatką o piwnych prawie czarnych oczach. Każdy kto mnie zna wie, że codziennie na mojej twarzy widnieje szeroki uśmiech. Wybrałam ten profil, gdyż pomoc innym daje mi ogromną satysfakcję. W bliskiej przyszłości chciałabym zostać socjologiem. Mówiąc krótko, jestem spokojna, otwarta i szczera, a w relacjach ze znajomymi staram się wnosić pozytywną energię. Laura - to wysoka brunetka o błękitnych oczach. Od 3 lat tańczy w licznej grupie dziewczyn w szkole tańca „eMOCja”. Wybrała ten kierunek szkoły ze względu na zainteresowanie ludzką psychiką. Lubi rozmawiać z ludźmi oraz pomagać im w ciężkich chwilach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz